,,,

CAMBIOS NO CARRO DA COMPRA DURANTE O CORONAVIRUS

Parece que hai unha explicación psicolóxica para pasar de mercar grandes cantidades de papel hixiénico e comida, a comezar a consumir cervexa, patacas e aceitunas, entre outras. "O cidadán común é unha persoa altamente resistente. O consumo de alcol e golosinas ten un efecto terapéutico, aumentando as endorfinas que se producen en momentos altos de estrés".

------------------------------------------------------------------------------

Parece ser que hay una explicación psicológica para que pasáramos de comprar grandes cantidades de papel higiénico y comida, a empezar a cosumir masivamente cerveza, patatas y aceitunas, entre otros. "El ciudadano de a pie, es una persona altamente resiliente. El consumo de alcohol y golosinas tiene un efecto terapéutico, aumentando las endorfins que suceden en altos momentos de estrés".

https://elpais.com/espana/madrid/2020-04-01/la-explicacion-psicologica-a-la-lista-estrella-de-la-compra-en-cuarentena-cerveza-anchoas-aceitunas-y-patatas-fritas.html?fbclid=IwAR3LA2sGjMYU6FO6mRJCCK9P-AgBwkRXuMixhJLnFs4XTAxL0Oy54-SQy7E

Sin comentarios

Añadir un comentario

,,,